Aktualności

Sprzedaż bezpośrednia. Philipiak edukuje konsumentów

W ramach kampanii Philipiak Polska stworzył też procedurę niezwłocznego dostępu powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów do informacji w ewentualnych sprawach spornych oraz wydłużył możliwy okres odstąpienia od umowy do 21 dni, czyli 11 dni ponad wymagane ustawowo termin.

„Poradnik konsumenta” to ośmioodcinkowy cykl publikacji, przygotowanych przez redakcje najbardziej poczytnych dzienników regionalnych w całej Polsce: Polska Dziennik Zachodni, Echo Dnia Świętokrzyskie, Echo Dnia Kieleckie, Gazeta Pomorska, Polska Dziennik Łódzki, Głos Koszaliński, Głos Szczeciński, Nowiny, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Gazeta Krakowska, Dziennik Elbląski, Gazeta Olsztyńska, Polska Gazeta Wrocławska, Gazeta Lubuska, Nowa Trybuna Opolska, Gazeta Współczesna, Polska Kurier Lubelski, Głos Pomorza, Echo Dnia Radomskie, Echo Dnia Podkarpackie, Polska Metropolia Warszawska. W każdym z odcinków dziennikarze poruszają inne aspekty związane ze sprzedażą poza lokalem przedsiębiorcy: na co zwrócić uwagę robiąc zakupy w sieci, jak poznać uczciwego akwizytora i rzetelną firmę sprzedaży bezpośredniej, czym różni się pojęcie gwarancji od towaru niezgodnego z umową, jak odstąpić od umowy a wreszcie jakie zmiany zajdą w nowelizowanej ustawie konsumenckiej. W naszym odczuciu konsument kupując poza lokalem przedsiębiorcy chroniony jest przynajmniej równie dobrze jak ten, który dokonuje zakupu w sklepie. Wyzwaniem jest fakt, że nie każdy konsument zna swoje prawa – powiedział Tomasz Lis, dyrektor ds. komunikacji i rzecznik prasowy Philipiak Polska. – Realizując kampanię chcemy aby konsumenci wiedzieli, że sprzedaż bezpośrednia to jedna z wielu dopuszczonych prawnie form sprzedaży towarów oraz znali swoje prawa. Tym działaniem, jako jeden z liderów sprzedaży bezpośredniej w Polsce chcemy też motywować branżę do podnoszenia standardów. – dodał Lis. W ramach kampanii Philipiak Polska stworzył specjalną procedurę niezwłocznego dostępu powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów do informacji w ewentualnych sprawach spornych. Firma wysyła właśnie do biur rzeczników konsumentów list otwarty z podaniem kontaktu do osoby dedykowanej współpracy z organizacjami konsumenckimi i regulatorami rynku. Philipiak Polska wydłużyła też z 10 do 21 dni termin odstąpienia od umowy. To o 11 dni dłuższy czas niż przewiduje ustawodawca. Takie działanie jest wyrazem zaufania firmy do jakości swoich produktów, którą potwierdza także fakt, że liczba zadowolonych klientów firmy, którzy korzystają z produktów Philipiak Milano to ponad ćwierć miliona Polaków.

PHILIPIAK MILANO . Jesteśmy włoskim producentem ekskluzywnych naczyń do zdrowego i smacznego gotowania na parze i bez tłuszczu oraz jedną z największych firm sprzedaży bezpośredniej w Europie. Posiadamy dwie fabryki w Lombardii oraz centra dystrybucyjne w Europie Środkowej i Wschodniej. Zatrudniamy ponad tysiąc osób. Oprócz naczyń  sprzedajemy sprzęt AGD, porcelanę i zastawy stołowe.

Nasze naczynia umożliwiają zastosowanie rozmaitych metod gotowania, z których wszystkie koncentrują się na zachowaniu naturalnych składników odżywczych potraw, przez co przygotowywane dania są lekkie, organiczne i zdrowe.
W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu nasza firma wspiera szereg inicjatyw z obszaru zdrowia, kultury oraz edukacji zmierzającej do poprawy standardów rynkowych. Jako jeden ze strategicznych partnerów Fundacji Ex Animo, wspieramy finansowo Klinikę Onkologii przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Wspólnie z Fundacją Mis po 50tce, chcemy przeciwdziałać wykluczeniu społecznemu osób starszych. Jesteśmy organizatorem akcji „Wyrzuć solniczkę”. W latach 2007-2008 realizowaliśmy akcję „Zdrowa kuchnia Philipiak edukacji na temat zdrowego żywienia w przedszkolach.

Więcej informacji udziela:

Tomasz Lis
Rzecznik Prasowy
Tel. +48 797 00 97 87
Email: tomasz.lis@philipiak.pl

  • TRZECIA EDYCJA BLOGGER FOOD FESTIVAL ZA NAMI

    Po raz kolejny mieliśmy przyjemność wspierać i być Partnerem tego pysznego wydarzenia a konkursowe dania oceniało jury, w którym zasiadał m. in. Dawid Budzich, ambasador marki Phipiak Milano.

  • GWIAZDKA PEŁNA MAGII

    Mikołaj, malowanie bombek, prezenty pod choinką, warsztaty kulinarne dla najmłodszych i przede wszystkim uśmiechnięte dzieciaki to świąteczna Gwiazdka pełna magii .

  • WIELKA UCZTA WARSZAWSKA Z PHILIPIAK MILANO

    Dziękujemy za wspólną Wielką Ucztę Warszawską. Dwa dni zdrowych pyszności, ponad 60 stoisk i tłumy dobrze najedzonych i zadowolonych gości.

  • JUBILEUSZOWA EDYCJA EUROPY NA WIDELCU

    Dziesiąta edycja Europy na widelcu za nami. 5 dni kulinarnych podróży, jarmarku produktów regionalnych, wydarzeń dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka i wiele innych atrakcji, które na długo zostaną w naszej pamięci.

  • WROCŁAWSKIE ŚWIĘTO KULINARNE - EUROPA NA WIDELCU 2017

    To już nasz drugi udział w tej imprezie i nie przestajemy być pod wrażeniem. Piękny Wrocław, parada kucharzy, oraz ceremonia oficjalnego otwarcia którą poprowadzili Robert Makłowicz i Piotr Bikont… i oczywiście wszystkie smaki Europy, na długo zostaną w naszej pamięci.

  • WARSZTATY KULINARNE Z KASIĄ STUHR

    Kasia Stuhr, dietetyczka, żona znanego aktora Macieja Stuhra poprowadziła warsztaty kulinarne dla kobiet z marką Philipiak Milano.

  • MISTRZOSTWA SZEFÓW KUCHNI PHILIPIAK MILANO 1967

    Pod patronatem szefa kuchni Giancarlo Russo i marki Philipiak Milano, w Busku Zdroju odbyły się mistrzostwa Polski szefów kuchni w kategorii kuchnia włoska.

  • Philipiak Polska z nagrodą Wiktoria.

    Philipiak Polska, dystrybutor produktów marki Philipiak Milano w Polsce otrzymał prestiżową nagrodę Warszawskiej Izby Przedsiębiorców – Wiktorię.

  • Marka Philipiak Milano została partnerem merytorycznym książki Kingi Rusin

    Nasza marka została partnerem merytorycznym nowej książki Kingi Rusin.

  • Darmowa aplikacja do zdrowego gotowania. Już dostępna.

  • Philipiak Milano na pikniku Radia Kolor

  • Teoria i praktyka nowej piramidy żywienia według PHILIPIAK MILANO

  • Prawdy i mity o zdrowiu młodej mamy

  • news/smakczy.jpg

    Smak czy zdrowie?

    Spotkanie z Anną Lewandowską i Karolem Okrasą.

  • news/dobramarka.jpg

    Philipiak Milano wyróżniony nagrodą Dobra Marka 2015

    Wyróżnienie przyznawane jest najbardziej dynamicznym i najlepiej rozpoznawalnym markom na rynku polskim

  • Kolory kobiet Philipiak Milano

    Tematem dyskusji było łączenie pracy zawodowej z prowadzeniem domu. Gościem była nasza ambasadorka Mariola Bojarska-Ferenc

  • news/Expo.jpg

    Philipiak Milano na światowych Targach Expo

    W tym roku hasłem przewodnim jest „Żywienie planety, energia dla życia”.

  • news/modach.jpg

    Nowa charytatywna moda na Facebooku

    „Dobre Słowo na Święta” to kolejna z charytatywnych akcji, które poza sprawieniem komuś przyjemności i dobrą zabawą, mają na celu przede wszystkim zbiórkę pieniędzy na pomoc potrzebującym. W tym przypadku chodzi o zakup specjalistycznego sprzętu dla Kliniki Budzik” założonej przez aktorkę Ewę Błaszczyk. Wystarczy nagrać życzenia świąteczne bądź noworoczne i umieścić na Facebooku. W akcji może wziąć udział każdy.

  • news/wawer.jpg

    V Wawer Music Festival

    Piąta edycja Wawer Music Festival rozpoczęta. Gwiazdą wieczoru Hanna Banaszak, mająca wielu wielbicieli w Polsce i za granicą, zaprezentowała swój klasyczny repertuar. Firma Philipiak była partnerem wydarzenia.

  • news/serce.jpg

    Serce mediolańskiego smaku Philipiak

    Zapraszamy do poznania relacji z warsztatów gotowania Philipiak Milano, które odbyły się w 500-letniej Villi Sola Cabiati położonej nad brzegiem pięknego Jeziora Como

  • news/vege.jpg

    Wegetarianizm – moda, zdrowie czy ideologia?

    Pod takim tytułem odbyło się 31. już spotkanie z cyklu Obiady Czwartkowe, któremu firma Philipiak Milano patronuje już od 7 lat.

  • news/stowarzyszenie.jpg

    Philipiak Polska przyjęty do Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

    Philipiak Polska, włoski producent naczyń oraz jedna z największych firm sprzedaży bezpośredniej w Polsce, dołączył do Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Celem Stowarzyszenia jest promowanie i współtworzenie odpowiednich warunków ramowych dla innowacyjności i akceptacji społecznej marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym.

  • news/zet.jpg

    Lato z Philipiak Milano i Radiem Zet

    Philipiak Milano wspólnie z Radiem Zet zorganizował dwa wakacyjne pikniki kulinarne, w najbardziej obleganych latem kurortach w górach i nad jeziorami. W imprezach uczestniczyło kilka tysięcy mieszkańców i turystów, którzy uczyli się gotować w naczyniach Philipiak Milano – prosto, smacznie i zdrowo.

  • Philipiak Milano Footvolley Polish Open 2014 Charzykowy

    Niesamowitą obsadę będzie miał turniej Philipiak Footvolley Polish Open 2014, czyli Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Footvolley, które odbędą się w dniach 12-13 lipca 2014 r. w Charzykowach. Organizatorzy postarali się o ściągnięcie do Polski kilku par zagranicznych, co w znacznym stopniu zwiększyło prestiż imprezy.

  • news/dziennikarzy2.jpg

    Przed nami III edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Dziennikarzy

    III edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Dziennikarzy odebędzie się w piątek 27 czerwca w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal.

  • news/FB.jpg

    Światowy fanpage Philipiak Milano

    Miło nam poinformować, że 27 maja uruchomiliśmy międzynarodową komunikację na facebooku. Obecnie gościmy na naszym fanpagu 75 tysięcy fanów z Polski, Włoch, Rosji i krajów anglojęzycznych.

  • Dieta warunkiem właściwego leczenia

    13 marca w restauracji Platter by Karol Okrasa odbył się Obiad Czwartkowy po raz 29 zorganizowany przez firmę Philipiak Milano. Poświęcony był chorobom rzadkim, w których dieta ma podstawowe znaczenie dla właściwego leczenia.

  • news/FB.jpg

    50 tys. Fanów!

    Fanpage Philipiak Milano osiągnął pod koniec 2013 r. 50 tys. Fanów. To dla nas ogromne wyróżnienie. Wszystkim Wam serdecznie dziękujemy za czynny udział w dyskusjach, komentarze, porady, wspólną zabawę i promocje zdrowego stylu życia!

  • news/exanimo.jpg

    13. bal dobroczynny Fundacji Ex Animo

    "La Bella Italia" po takim hasłem odbył się 23 listopada w hotelu Sheraton 13. bal dobroczynny organizowany przez Fundację Ex Animo. Nasza firma była partnerem gali.

  • news/ekolo.jpg

    Ekologia w naszych kuchniach

    Co to znaczy ekologiczne warzywo? Jak sposób uprawy wpływa na wartość odżywczą pomidora czy marchewki? Gdzie znaleźć prawdziwie ekologiczne jajka? Jak odróżnić, czy mięsa pochodzą z dobrych hodowli? Na te i inne pytania odpowiedzieli goście ostatniego Obiadu Czwartkowego przy pomocy dietetyka Sylwii Leszczyńskiej oraz Karola Okrasy, znanego kucharza słynącego z szukania naturalnych smaków.

  • news/sól.jpg

    Numer specjalny Zdrowie&Smak

    Solić nie solić? Więcej, mniej, a może w ogóle zrezygnować z białej przyprawy. Nowy numer specjalny magazynu Zdrowie&Smak niemal w całości poświęcony jest tematyce soli.

  • Sport na plaży

    Firma Philipiak była jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013, które w dniach 1-7 lipca odbyły się w Starych Jabłonkach.

  • Druga edycja I love cooking

    Z dużą przyjemnością wspieramy realizację spektaklu muzycznego Chopin Musi Umrzeć. Musical reżyserowany przez Marcina Wronę miał swoją premierę 12 kwietnia w teatrze Palladium

  • Finał Konkursu I love cooking!

    Gratulujemy wszystkim laureatom konkursu kulinarnego I love cooking. Otrzymaliśmy 250 przepisów, z których prawie każdy zasługiwał na uwagę. Pierwsze miejsce i nagrodę w postaci Woka Philipiak za przepis Pikantne Tortellini z krewetkami zdobył Pan Paweł Kittner.

  • Gala charytatywna Ex Animo

    Bal charytatywny pod nazwą Wieczór Algierski Fundacji Ex Animo wspierającej Klinikę Onkologii Instytutu Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka odbdzie się 8 grudnia w hotelu Sheraton. Wspólnie z ambasadą Algierii mamy zaszczyt być partnerem tego wyjątkowego wieczoru

  • WARSZTATY KULINARNE NA SEEBLOGGERS

    Nasz ambasador Dawid Budzich poprowadził trzy smakowite warsztaty podczas największego festiwalu twórców internetowych w Polsce.

  • DBAJĄC O POWIETRZE I DOBRĄ DIETĘ, DBAMY O ZDROWIE

    Z przyjemnością wzięliśmy udział w ważnym edukacyjnym projekcie na temat smogu. Goście spotkania organizowanego przez AllAboutLife mieli m.in. możliwość poznania smaków i przepisów na detoksykacyjne soki, które powstały w wyciskarkach Philipiak Milano.

  • PHILIPIAK MILANO PARTNEREM EUROPEJSKICH TARGÓW PRODUKTÓW REGIONALNYCH

    Wspaniałe europejskie wydarzenie w Zakopanem obfitowało w niesamowicie różnorodne smaki i najwyższą jakość produktów.

  • SMAKI MIERZEI FESTIWAL KULINARNO-HISTORYCZNY

    15 i 16 lipca odbył się nad Bałtykiem Festiwal Kulinarno-Historyczny Smaki Mierzei. Swoje umiejętności kulinarne zaprezentowali m.in. Jan Kuroń, Aleksander Baron, Rafał Bernatowicz oraz nasz ambasador Dawid Budzich.

  • Warsztaty kulinarne

    Marka Philipiak Milano była partnerem warsztatów kulinarnych z Kamila Szczawińską, znaną modelką, mamą i miłośniczką zdrowego odżywiania.

  • PHILIPIAK MILANO PARTNEREM PIERWSZEJ MIĘDZYNARODOWEJ SZKOŁY KULINARNEJ W ŁODZI - ASHANTI

    Adepci Szkoły zdobywają umiejętność zdrowego przetwarzania żywności w naczyniach Philipiak Milano.

  • Metale ciężkie w diecie

    W miniony czwartek odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Obiadów Czwartkowych”. Tym razem dyskutowano o zagrożeniach, jakie niosą ze sobą obecne w naszej diecie metale ciężkie i zastanawiano się, w jaki sposób można ich uniknąć.

  • ECORGANIKA

    Marka Philipiak Milano została współorganizatorem strefy zdrowego gotowania podczas Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej organizowanych w ramach targów Ecorganica, w Warszawskiej hali Ptak Expo.

  • Największe gwiazdy światowej siatkówki zagrają w Polsce z okazji 15-lecia Philipiak Milano.

  • Szef Kuchni Philipiak Milano Dawid Budzich gotuje na Polish Gourmet Festival w Dubaju.

  • Philipiak z nagrodą Polish Businesswoman Awards

  • news/milion mini.jpg

    Nowy serwis o zdrowym życiu. Zapraszamy!

  • news/viamoda.jpg

    Laboratorium smaku Philipiak Milano i Viamoda

    3 października br. mieliśmy przyjemność gościć 16 finalistek konkursu Miss World Poland, które poznawały techniki zdrowego gotowania prezentowane przez ambasadora naszej marki Szefa Kuchni Giancarlo Russo

  • news/Philipiak Milano - Przez żołądek do zdrowia.jpg

    Premiera programu "Przez żołądek do zdrowia"

    Na przykładach osób, które mają problemy zdrowotne, twórcy programu określają jaką rolę odgrywa odżywianie w prewencji i leczeniu wielu chorób. Na nowo odkrywamy dawną mądrość Hipokratesa: „Jedzenie powinno być lekarstwem, a lekarstwo jedzeniem”. Wszyscy wiemy jak ważna jest odpowiednia obróbka termiczna, dlatego w kuchni - Szymon Szlendak i naczynia Philipiak Milano.

  • news/mediolangood.jpg

    Warsztaty w Mediolanie

    Dziennikarze i blogerzy poznali proces produkcyjny naczyń oraz dowiedzieli się jaka jest historia marki Philipiak Milano

  • news/akogo.jpg

    XXXIII Obiad Czwartkowy z Fundacją Akogo?

    Razem z naszymi gośćmi dysktowaliśmy o modnej ostatnio diecie bezglutenowej

  • news/buudzik.jpg

    XXXII Obiad Czwartkowy na rzecz Kliniki Budzik

    Dietetyk dr hab. Dariusz Włodarek łamał stereotypy żywieniowe dotyczące „leczenia” recepturami naszych babć.

  • news/naparze.jpg

    Tylko 14 proc. Polaków potrafi gotować na parze

    Polacy chcą się zdrowo odżywiać, ale nie przywiązują wagi do tego, w jaki sposób przygotowują posiłki – wynika z badań TNS Polska. Tylko 14 proc. potrafi gotować na parze, a 2 proc. smaży bez tłuszczu. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że smażenie w głębokim tłuszczu czy gotowanie w wodzie powoduje, że świeże produkty tracą najcenniejsze właściwości. Duże znaczenie ma też używanie odpowiednich naczyń

  • news/jesienk.jpg

    Philpiak Milano dla zwycięzców Śląskiej Jesieni Kulinarnej

    Philipiak Milano nagrodził laureatów IV edycji Śląskiej Jesieni Kulinarnej, w której w tym roku o miano najlepszego młodego kucharza walczyło 13 zespołów z Polski i zagranicy. Pierwsze miejsce zdobyły Karolina i Paulina z Bielska Białej. Serdecznie gratulujemy!

  • Trzecia edycja I love cooking rozpoczęta!

    Zapraszamy Państwa do wspólnej zabawy, przesyłania przepisów kulinarnych i zdobywania cennych nagród w trzeciej edycji konkursu I love cooking, który właśnie ruszył na fanpagu naszej firmy

  • news/swietaslowa.jpg

    #DobreSlowaNaSwieta - tego roku życzenia mają moc sprawczą

    7 grudnia ruszyła wspólna akcja Philipiak Milano oraz Fundacji Akogo?: #DobreSlowaNaSwieta. Do każdych życzeń, które nawzajem składać będą sobie Polacy za pośrednictwem Facebooka, marka Philpiak Milano dołoży od siebie 1zł

  • Kulinarne trendy na Cibus w Parmie

    Kulinarne trendy zaprezentowane na siedemnastych targach żywnościowych Cibus we włoskiej Parmie, pokazały, że chodź mniej wychodzimy z rodzinami i przyjaciółmi do restauracji to jedząc w domu staramy się inspirować telewizyjnymi programami kulinarnymi. Eksperymentujemy z przepisami najlepszych szefów kuchni i tradycyjne przepisy naszych mam przestały nam najwyraźniej wystarczać.

  • news/poradnik.jpg

    Poradnik Konsumenta

    Wspólnie z szesnastoma największymi regionalnymi dziennikami należącymi do grupy Polskapresse oraz warszawskim radiem Kolor, marka Philipiak Milano edukuje Polaków w zakresie praw konsumentów.

  • news/homes.jpg

    Philipiak Milano i Holmes Place uczą gotować zdrowo!

    Philipiak Milano przeszkoli blisko 80 trenerów personalnych i dietetyków sieci siłowni Holmes Place. Warsztaty ze zdrowego gotowania poprowadzi dla nich Karol Okrasa. Wiedzę z zakresu diety oraz psychologii żywienia przekażą współpracujący z marką Philipiak Milano eksperci żywieniowi.

  • XXX Obiad czwartkowy za nami

    Co zrobić, aby nasz styl życia był zdrowszy? Takiemu zagadnieniu poświęcony był XXX już Obiad Czwartkowy, którego pomysłodawcą i wieloletnim mecenasem jest firma Philipiak Milano. Zaproszeni goście spotkali się 5 czerwca br., tym razem ponownie w letniej scenerii restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich, po to, aby zmierzyć się z tematem zdrowego odżywiania.

  • XXV jubileuszowy Obiad Czwartkowy

    Misja firmy Philipiak jest promocja zdrowego stylu życia. Poprzed organizacj Obiadów Czwartkocyh chcemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wspólnie z artystami i ekspertami przekonywać, że warto jest dla własnego komfortu dbać o prawid?łowe nawyki żywienione.

  • Puchar świata w Zakopanem

    Lubisz skoki narciarskie i dobrą zabawę? Możesz wygrać wok Philipiak Milano! Jako sponsor Oprawy Artystycznej Pucharu Świata Zakopane 2014 zapraszamy do konkursu!

  • news/zdrowak.jpg

    Kuchnia polska jest zdrowa

    Udowodnili to goście XXVIII już Obiadu Czwartkowego, który odbył się 12 grudnia w warszawskiej restauracji Belvedere, obalając stereotyp, że typowo rodzime produkty są ciężkostrawne, tłuste i niewskazane.

  • news/mrozowska.jpg

    Monika Mrozowska Ambasadorem Kuchnii Pełnej Zdrowia

    Z wielką radością informujemy, że Pani Monika Mrozowska wstąpiła do Klubu Ambasadorów Kuchnii Pełnej Zdrowia.

  • Healthy Mission rozstrzygnięta

    Dziękujemy wszystkim uczestnikom misji Healthy Mission. Serdeczne gratulacje dla zwyci?zców i zdobywców największej liczby punktów

  • news/solniczkewyrz.jpg

    Ruszyła akcja Wyrzuć solniczkę!

    Od początku lipca ruszyła akcja Wyrzuć Solniczkę, której głównym przesłaniem jest zachęcenie Polaków do zmniejszenia ilości soli w codziennej diecie. Zgodnie z badaniami Polacy spożywają dwu, a nawet trzykrotnie więcej soli niż zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia. Tym samym znacząco zwiększają ryzyko wystąpienia nadciśnienia tętniczego a także innych chorób i dolegliwości.

  • news/dziennikarzy.jpg

    Charytatywne Kulinarne Zawody Dziennikarzy

    W przedostatnią niedzielę czerwca w warszawskiej restauracji Vivandier odbyła się druga edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Dziennikarzy. W szranki stanęło dziesięć trzyosobowych zespołów, którym oprócz rywalizacji, przyświecał szczytny cel pomocy Warszawskiemu Szpitalowi dla Dzieci przy ul. Kopernika. Nasza firma była jednym ze sponsorów imprezy.

  • Ruszyła Healthy Mission

    Po całej serii niewyjajnionych zdarzeń i zniknięć naczyń Philipiak, nareszcie udało się ująć sprawców tych niezdrowych sytuacji. Specjalna grupa pościgowa odzyskała wszystkie cenne przedmioty. Teraz również Ty możesz zostać Bohaterem i rozpocząć Healthy Mission. Zapraszamy do wspólnej zabawy!

  • news/nozyk.jpg

    Szlachetne noże

    Nowe ekskluzywne zestawy noży ze stali szlachetnej to propozycja dla miłośników precyzyjnych cięć i nowoczesnego stylu. Najwyższej jakości materiały oraz mistrzowskie wykonanie gwarantuje trwałość i wygodę użytkowania.